Olivy Zelene

Olivy a kapustu mnoho lidí nemá rádo, ale v jídelníčku by rozhodně chybět neměly

Kapustu a olivy má rád jen málokdo. Buď si tuto zeleninu přímo zamilujete a vyhledáváte ji k jídlu, nebo ji nemáte rádi a nejíte ji vůbec. Mají své specifické chutě, takže si myslíme, že jen tak někdo nevyhledá olivy jen proto, že jsou zdravé. Jistě nikdo z nás o jejich účinku nemusí ani trochu pochybovat. Pomohou nám redukovat váhu a postarat se o silné kosti. Tyto dvě potraviny by měly být stále v ledničce. Olivy můžete přidat do salátu a sendvičů a kapustu do zelených smoothie.

Mohlo by vás zajímat:  Ovoce a zelenina nemusejí zdraví vůbec prospět. Některé druhy jsou plné nebezpečných pesticidů
Zdroj obrázku: Freepik

Černé olivy a jejich účinky na zdraví

Podle mnoha vědeckých výzkumů stačí konzumovat sedm oliv denně, abyste si po celý život mohli užívat krásného a zdravého těla. Jak je to možné? Je to jednoduché. Olivy totiž obsahují látku, která dokáže spalovat tuky. Tudíž váš metabolismus bude rychlejší a pomůže vám rychleji zbavit se přebytečných kil navíc, aniž byste museli držet drastickou dietu. Ovšem nic není zadarmo, a pokud budete jíst klobásy a hranolky, paštiky a jiné průmyslově zpracované potraviny, žádné zázraky nečekejte. Stravu musíte mít pestrobarevnou a vydatnou. Také je třeba, abyste olivy jedli pravidelně, a ne jednou za týden či čtrnáct dní.

Mohlo by vás zajímat:  Jak pěstovat okurky hadovky
Zdroj obrázku: Freepik

Kapusta a její dokonalé účinky pro silné kosti

Kapusta je ideální potravinou pro lidi, kteří trpí nedostatkem vápníku v těle. Kapusta je tímto prvkem přímo nabitá a je dobře stravitelná. Pokud si ji dopřejete velmi často, můžete v pozdějším věku předejít zlomeninám, ale i osteoporóze. Mimo jiné obsahuje také vitamin C, díky kterému tělo nemá problém tvořit kolagen nezbytný pro klouby. A jak jistě víte, tělo, které má dostatek kolagenu, pomaleji stárne, jeho pokožka je napjatá a vypadá déle mladistvě. Nejlepším způsobem, jak si dopřát kapustu, je jíst ji v syrovém stavu s kapkou olivového oleje. Bohužel ale ne každému kapusta v syrovém stavu chutná, proto si ji také můžete upéct na pečicím papíře s pár kapkami olivového oleje a nějakou bylinkou – dokonalá pochoutka.

Zdroj: https://www.healthline.com/nutrition/10-proven-benefits-of-kale
Přidat na Seznam.cz