Několik malých návyků po ránu zrychlí metabolismus a nabije energií. Hubnutí se konečně podaří

Existuje nespočet způsobů, jak zhubnout. A každému člověku samozřejmě funguje něco jiného. Ukázalo se, že je velmi důležité, jak začneme svůj den. Naše postava může vypadat úplně jinak, když do svého života přivedeme pár jednoduchých návyků a budeme je dělat každé ráno po probuzení. Podívejte se, co byste měli dělat, jestli chcete rychleji získat štíhlý pas.

Co pít ihned po probuzení?

Většina z nás se ráno probudí a jako první si dá k snídani čaj nebo kávu. Je to sice něco, co nás naučili rodiče, ale rozhodně to není dobrý zvyk. Místo toho byste si měli dát čistou vodu, kokosovou vodu, zelený čaj nebo celerovou šťávu. V každém případě získáte energii do nového dne, ale také dáte svému metabolismu znamení, že má začít pracovat na plné obrátky.

Zdroj obrázku: Freepik

Ranní cvičení nastartuje metabolismus

Pohyb je při hubnutí velmi důležitý. To je jasné. Ranní jóga, běhání nebo jiné cvičení vám zajistí úžasný start do nového dne. Nejen že vás nabije energií, ale také urychlí metabolismus, udrží lepší hladinu cukru v krvi a zvýší pocit plnosti. Díky tomu hned ráno pozitivně ovlivníte stav svého těla i mysli a budete připraveni na produktivní den v práci.

Kromě těchto návyků můžete přidat ještě pár dalších, které podpoří vaši snahu o vysněnou postavu. Jedná se přitom o velmi jednoduché změny. V první řadě byste měli ráno snídat. Jídlo si vychutnejte pomalu, bez používání telefonu a sledování televize. Budete díky tomu sytější. Večer si předem připravte jídlo na další den do krabiček. A změňte způsob, jakým o sobě a hubnutí uvažujete. Takzvaný mindset je pro hubnutí extrémně důležitý.

Mýty o zdravých návycích

Hodně lidí tvrdí, že nepotřebují snídat. U hubnutí to rozhodně neplatí. Jestli chcete zhubnout, musíte snídat. Další mýtus říká, že doplňky stravy nahradí hubnutí. Je to nesmysl. Dokážou podpořit celý proces, ale práci za vás neudělají. Cvičení nalačno je často považováno za jediný způsob pro zhubnutí. Není to tak. Ranní jóga podpoří vyvážený jídelníček, ale nemusíte cvičit jen s prázdným žaludkem.

Zdroj: https://www.webmd.com/diet/obesity/ss/slideshow-morning-habits-to-lose-weight
Přidat na Seznam.cz