Zabalte velikonoční dárky do organzových, jutových nebo saténových sáčků
Ačkoliv se zdá, že Velikonoce jsou ještě daleko, měsíce a týdny utečou jako doba a bude tu duben. Měsíc letošních Velikonoc, které jsou po Vánocích velmi populární svátky. A jak se na ně připravit?
S Velikonocemi pochopitelně souvisí nejenom důkladný úklid, ale také výzdoba domácností, barvení vajíček, koledování a obdarovávání koledníků. A je na místě být letošní rok originální. Poradíme vám, jak na to.
Využijte originální pytlíky
Když originalita, tak se vším všudy. Trendem letošních Velikonoc budou zcela jistě originální pytlíky, s tematickým potiskem. Mohou být vyrobeny z různých materiálů, od organzy, přes populární jutu, až po satén. Hlavní jejich předností je nejenom materiál, ale bude to také jejich potisk. Jak jinak než s velikonoční tématikou. Nemusíte však zůstávat jenom u typického zajíce, jelikož se nabízí celá řada jiných možností.
Praktické a všestranné využití
Co vám na letošní Velikonoce nesmí chybět, to již víte. Jistě si v souvislosti s tím pokládáte otázku, jak velikonoční pytle vlastně využít. A možností je celá řada. Tou první budou stoprocentně potěšeni koledníci. Pokud jste jim balíček balili vždy do igelitového sáčku, udělejte letos výjimku a potěšte je něčím originálnějším. Zatímco igelit skončí v koši, takovýto sáček zůstane a bude příjemnou vzpomínkou.
Je tu ale i další možnost využití. Jako stylová dekorace u vás doma. A je jedno, zda jimi navodíte velikonoční atmosféru v obývacím pokoji, kuchyni, nebo třeba v pokoji vašeho dítěte. Stylové velikonoční sáčky lze využít třeba k ozdobení květináčů, vázy s květinami, stejně jako je můžete čímkoliv naplnit a využít jako solitérní dekoraci.
Zapojte svou fantazii
Velikonoční pytlíky a pytle můžete koupit jak se zmíněným potiskem, tak i bez něho. A kdo chce být skutečně výjimečný, může si nechat vyrobit své, dle vlastní fantazii. Stačí mít nápad a nechat si zhotovit potisk přesně podle vašeho přání. V tu chvíli si můžete být jisti, že vaše dekorace nebo sáčky na koledu budou hlavním tématem všech rozhovorů. Všichni se budou ptát na to, jak vás to napadlo a kde jste je sehnali.